2014年4月7日 星期一

義式燉羊膝
















效法廚藝解構聖經煮的一道菜

曾經在香港因為買不到羊膝的關係,用了羊架代替,沒有焗爐用光波爐,煮出來的效果跟書中所看完全不一切
早前去了澳洲,竟然在悉尼的肉店給我發現有羊膝

我:唔該,有沒有羊膝呀? (沒錯是說廣東話的)
店呀姨:羊膝? 咩羊膝呀? 哦,羊脾比呀嘛,剛剛有4隻,要哂佢啦。
(剛好書上教的是要4根,好,要哂!)
店呀姨:幫你斬埋呀,想點斬呀?
我:好似張相咁一開三定一開二好?
店呀姨:一開三啦,個頭果到唔食得,我幫你斬走埋啦。
我:唔該哂
(付錢) 店呀姨:嘩,你d眼睫毛好長呀,夾下佢呀靚d架,我以前都好鐘意夾,不過又唔好夾咁多,會甩架… (呀姨好健談)



材料:
羊膝                       4
紅蘿蔔                    一紮
原粒蕃茄罐頭        一罐
蒜頭                        5
特級初榨橄欖油    2湯匙
白酒                        1/3
鹽及胡椒                少許





1)      羊膝洗淨,紅蘿蔔袪皮切一半洗淨。

2)      有蓋的焗盆,先放紅蘿蔔墊底,再放羊膝。

3)      打開蕃茄罐頭,倒出蕃茄和汁液,用手擠爛蕃茄混合羊膝。

       

4)    加已切碎的蒜頭,淋上2湯匙橄欖油,再加入白酒淹至羊膝的1/2-3/4的高度,不要完全淹蓋,最後灑鹽及胡椒。




















5)    蓋上鍋,放焗爐180度焗2小時完成。

因為太餓趕著吃,所以連完成品也沒有拍好 =P

肉質很嫩,不是很羶,本身不太吃羊的我也接受到,不過味道淡了點,估計可能放了太多白酒,下次再煮的時候要減點,再加多一點鹽和胡椒

沒有留言:

張貼留言